Friday, May 27, 2011

Notis-notos.

Ehem-ehem.Lepas aku post dialog suami-isteri semalam,ramai pulak tanya samada bini aku preknen ke tidak samada sms,fesbuk mahupun YM.Tak kurang jugak yang ucap tahniah.hahaha...fanni lah korang ni.

Ok.Meh sini ceq nak cita.Bini aku tengah KPLI.Mana buleh main preknen-preknen sebelum habis pengajian.Itu syaratnya.Kang tak pasal-pasal pulak kena gugur dari program.Lagipun,aku rasa,buat masa sekarang ni,aku tak bersedia lagi nak jadi ayah.Bagi stabil dulu apa yang patut.Bini pun tak tahu lagi nak kena posting ke mana nanti.Masa yang ada ni,bagi je dia pegi kursus sana sini.Biar dia enjoy apa yang patut sebelum ada komitmen dengan anak.Dah setel semua tu,baru le boleh pikir pasal lain.Kan?

Manakala untuk dialog suami isteri pulak,dari siri 1 sampai le siri 24 semalam,hanyalah rekaan semata-mata.Dialog yang keluar tu,tak pernah berlaku antara aku dan isteri aku.Dan,aku dah khaskan,siri tu hanya diperuntukkan untuk dialog rekaan sahaja.Rekaan semata-mata dari imaginasi dan khayalan aku.Takda kaitan samada yang hidup mahupun yang dah mati.Kenapa? Kalau kena reka sendiri dialog...baru lah thrill sket! Kan?

Amacam? Geddit? Jelas? Bagus.Otak hangpa semua memang kliaaa...

Eh.Selamat pagi semua! Dah sarapan?

Hik hik hik...


5 comments:

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

agak gedik lah ayat hang last2 tu..hahahaa...

anyway,dh tau dh dialog tu rekaan.sbb dlm blook pn dh ade.huhuh.

alien said...

cerita hang semua rekaan..
tau lama dah

Mr feckry said...

kpli kejam, kesian batin lu

Tarmizi Abd Rahim said...

wah..dah kawen..tahniah..

StingRay said...

kakuna: manada gedik..serius tu.=p

alien: bagus.murid yang bijak.haha

feckry: haha...kena kawal.

tarmizi: tocey tocey.=p