Monday, March 7, 2011

Petang Yang Tenang 11

Bangun dari kerusi.Berjalan terus ke tandas.Buka pintu utama tandas.Masuk.Pandang cermin.Seperti biasa,terkejut sebentar dengan kehenseman diri sendiri dari dalam cermin.

Setelah selesai terkejut,aku terus masuk ke dalam tandas.

Buka pintu.Masuk.Tutup pintu.Kunci.Buka seluar.Gantung seluar pada pintu.Berdiri di hadapan mangkuk tandas.

Terdiam.

Jap! Seingat-ingat aku,seingat-ingat aku lah kan.Tadi,aku nak buang air kecil ja masa datang ke tandas tadi.

Jadi,sekarang,kenapa aku berada dalam keadaan yang sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata ni?

Jenis bergurau dengan diri sediri macam ni yang aku tak gemar sangat ni.






Bukan apa,seksi-seksi macam ni,I mudah malu dengan mangkuk tandas.

Auw!


7 comments:

muneyp said...

sengal ko jamil

zulkoa said...

geram aku entri camni..hehe

Anonymous said...

pemalu konon

StingRay said...

csk: manada..manada..=p

ubi: ha ha ha ha ha

capa;serius.aku mmg pemalu.=)

~~DucKneSs~~ said...

memori loss dasat nih..
sila servis otak..
hihih

StingRay said...

duck: tak cukup tempoh lagi.servis ikut jadual.haha

Lufti Che Kasim said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Effects_of_cannabis


<---- short term memory loss syndrome. kahh kahh kahh!