Tuesday, March 15, 2011

Eddikted dengan The Sun's Gone Dim


Lagu ni adalah soundtrack kepada cerita Battle Los Angeles yang sedang ditayangkan di pawagam sekarang.Mungkin esok atau lusa aku akan pegi tonton.

Bagi aku,lagu ini sangat 'gloomy' dan kena dengan mood aku hari ni.Lagu ini juga 'masuk' dengan trailer cerita Battle Los Angeles.Unik.

Lagu ini hanya mempunyai 2 baris lirik yang diulang 2 kali.Itu sahaja.

Demmit.

"The Sun's Gone Dim... And The Sky's... Turned Black...
Cause I Loved Her... And She Didn't Love Back...


Muziknya yang membuatkan ia lekat dalam kepala aku.


4 comments:

zulkoa said...

aku tengok trailer dye pun da trill membuak-buek nak tengok..

mcm bes je ade kapal terbang kene bom..

haha

Anonymous said...

lekat dalam kepala otak aku jgk

StingRay said...

ubi: kalau ko ada dalam kapal yang kena bom tu...macam mana? haha

capa: yang ni laju je lekat.=p

Anonymous said...

eh!benda lain pun laju jgk.hahaha