Thursday, September 30, 2010

semalam yang hangat 21

Semalam,aku pergi ke rumah membe aku kat keramat.Ala..kan ada apartment atas bukit kat Jalan Keramat Hujung tu.Aku pegi sana sebab ada hal sikit.

Jadi,lepas makan-makan,aku pun blah balik ke rumah.Nak dijadikan cerita,aku tertinggal cermin mata aku.Dah la semalam bladi hell punya lebat hujan turun kat KL.Rating pemanduan aku dari tahap Schumi terus jatuh ke tahap macam gadis-baru-dapat-lesen-L-yang-memandu-terkial-kial-tapi-ada-hati-nak-masuk-KL-time-sesak.

Elok sampai kat ######(jgn harap aku nak cerita tempat ni), aku terus belok masuk simpang kiri.

Demmit.

Aku masuk jalan yang salah.Rabun punya pasal.Kalau nak guna mata superman boleh,tapi aku takut nanti penat ja.Sebab nak aktifkan kuasa mata superman,pakai banyak tenaga jugak.Aku tak suka membazir tenaga.

Aku redah jalan tadi sambil cari jalan nak u-turn semula.

Tiba-tiba,aku sampai di sebatang jalan.Semua kereta berhenti.Lampu merah di hujung jalan rupanya.Di kiri dan kanan jalan tersebut,kelihatan amoi-amoi dari cina,berbaris,semuanya memegang payung dan berpakaian seksi habis.Di celah-celah amoi tadi,ada lelaki yang mengawal.Bapak ayam barangkali.

Bladi hell.

Aku berada di kawasan pelacuran.

Berdebar.








Lampu di hujung jalan bertukar hijau.Kereta bergerak perlahan-lahan.

Sebelum pulang,aku 'sesat lagi' kat jalan tadi sekali lagi sambil mengaktifkan kuasa mata superman pada tahap tertinggi.

Hahahahahahahahahaha!








Takpa,tenaga dalam badan boleh ditambah bila makan nasik esok.

5 comments:

Shafa said...

hahahaha....

Mr feckry said...

amoi la punca ni

Amak Kongsi said...

tersengih aku bc..

brat2104 said...

ko gatal!

err.. katne tu? aku mmg lalu keramat tiap hari nk balik ke ampang

zulkoa said...

superpower?:p