Saturday, September 4, 2010

Kerunsingan Jamil - 2




Kalau ganti tali tu dengan rantai besi...agak-agak...'abang-abang' kat KL ni rasa tercabar tak?


10 comments:

tuntung said...

tali besi?
Menarik,boleh dijadikan senjata kalau tengah boring.

tuntungkita.blogspot.com

Mr feckry said...

tali rapia la

eNaSaN said...

oWh jaMil beli jer barU hik3

shasshaDanial said...

tak paham pulak entry nie.. :(

unicorn said...

beli jam br sudah...hehe

Anonymous said...

besi....?? kalau kilat2 hujan petir tak takut kne sambar ke nanti..???

Beli jer baru, dapat jugak jam raya..kan..kan..

Hazryzal Hamid said...

ah!jam pun sebok gak nak raye

Lazyf said...

x payah ganti tali jam tuh...
buang sume tgl jam jer...
baru la RARE...hehehe

Anonymous said...

tukar jer tali seperti tali asal.. lepas tu duduk diam2.. buat macam xder apa berlaku..

kebaikannya:
-jimat
-xder perubahan ketara.. so jimat tenaga untuk menjawab soalan2 dari kawan2..
-besi agak sakit kalau tersepit, baik seperti asal..
-kombinasi besi dan plastik amatlah tidak menarik.. pada saya la.. jgn mara..

zulkoa said...

bg kat aku la jamil..pas2 beli ko beli jam baru.. hehe