Friday, June 11, 2010

Baju Peberet Aku



Macam korang tengok dalam entry aku dulu,aku gemar pakai baju ni.Murah.Simple.Simple ya..bukan nipple..jgn gatal-gatal.Baju ni,selalunya kat Carrefour ada jual.Ni C4 kat ampang aku pegi.Dekat dengan opis aku.

Bila aku pakai baju camni..aku rasa..ah..aku dah cakap dah dulu kat entry yang ni.Malas nak taip balik.

Hik Hik Hik..

Menda macam ni pun nak cakap..apahal aku rasa macam gadis-gadis ni.

13 comments:

yannayelle said...

wah! katne neh?

Super Nia Hana said...

jgn lupa pkaia singlet kang nampak. nip..watashi pun malas nk type blk.ahakss

Nerzhul said...

mahal ke murah fungsi dia sama je.

nasikputeh said...

mcm gadis-gadis..??

macam ape haa...???????

uhh..

'AQILAH said...

ahahha jiwa gadis terlekat...

Sky b4 Pinky said...

ehehe..baju murah..saya pon slalu gak bli..hehe..ok je..bukan org tau..kuikui

honey amour said...

dude..amik tag kat aku...

Lazyf said...

aku pun ske baju-bajan cengginih...lagi satu baju-bajan murah tp ader koliti kt Royel Ampang Point...10 hengget jer selai...

noorafzan.blogspot.com said...

murahnya..

hAnIsAh_aMmRaN said...

baju k4 style kot...huhuhu

sitinaminah02 said...

baju bundle pn murah gak...

brat2104 said...

kalau lenagn pjg, aku pon beli.. masalahnya, tambah lengan sikit je harga terus mencanak.. hai la..

StingRay said...

dewi: c4 ampang.=) =)

super; hahaa..tak nampak lah! =p

ner:sungguh.=p

nasik: macm gadis2 lah.=p

aqilah: =p

sky: haha..pakai sedap jugak.=)

honey: baekkkk..=p

lazyf: belikan aku 10 lai.=p

noor: sungguh.=p

hanisah: biasa je..sebab aku suka baju plain.=)

gadis: bundle aku tak suka snagat..bekas orang.=p

brat: ala..pakai je sarung tangan.haaha