Thursday, June 24, 2010

Notis Kepada Pemenang pelawat 100k yang lepas.

Ok..kepada:

1.Nirwana Ajirul (http://oneare.blogspot.com)
2.Muhammad Safwan Syafiq (http://potpetport.blogspot.com)
3.Nabihah (seperti rajah di bawah,aku pun tak tau mana tuan gambar.Hik Hik Hik.)



Kepada hangpa bertiga..bukan..bukan depa bertiga dalam gambar tu.Maksud aku,depa bertiga yang aku tulis nama kat atas.Aku minta maaf ye sebab lambat pos hadiah.Terlalu bizi.Okeh,wiken ni,aku pos.Hadiah semua dah ready.Insyaallah,minggu depan dapat lah kot.Jangan risau.Bila Jamil janji,mesti jadi lah.Insyaallah.=)

Terima kasih sudi melepak dalam hapacrita dan join sukaneka yang aku buat. =)

PS:Yang lagi dua orang tu,kalau nak letak gambar jugak,bagi gambar.Kang aku letak.Tak payah nak segan-segan,bukan selalu aku nak buat peel cam gini.Mana tau,ada orang usha muka hangpa,terus dapat jodoh ka kat sini.Kalau dapat jodoh,aku nak 1% dari jumlah duit hantaran korang.Hahaha..ok..aku dah mula merepek-repek.

Tapi kalau segan jugak tu,tak apa lah.Hahaha..

Ehem...ada yang dah jatuh hati ka?

Hik hik hik..

7 comments:

Misya Idris said...

ewahh. gambar gadis2 di situ. kau nak buka ejen cari jodoh pulak? :P

Shafa said...

dorang dapat hadiah 'sehari lepak bersama jamil' ke?

zulkoa said...

lawa gak gambar dorg..publisiti nie..~publisiti ni je ke hadiahnye?..=P

noorafzan.blogspot.com said...

hik hik hik..
suweet la mereka ni jamil..

Anonymous said...

Jamil,

comel-comel...,




awek dalam gambar tu!! bukan ko...!

Norizwan Azlan said...

aku dah jatuh hati kat pompuan yang dok kat tangga tu yang kanan sekali tu.bole rekemenkan ke?

StingRay said...

tiger: tak nak tak nak.=p

sweet: tak.haha..aku tak berani jumpa orang.=)

ubi: hadiah seterusnya bakal menyusul. =)

ain: ye..aku tau.aku tak comel.aku hensem.hahaha..

chegu: ha...sat aku nak calling calling.haha