Wednesday, November 7, 2012

Eh Eh youuuuuu!!


Sopannya you.Masuk tandas pun buka kasut ye?

Berkenan ceq nak buat menantu.


Lokasi: Tandas awam Petronas Seberang Perai.Dekat roundabout tu.Haha.Tak takut kena curi kot.



7 comments:

Nerzhul said...

kasut putih tu. terkena najis nanti nampak kekuning kuningan pula hahaha

iNa aWiE said...

eh you...dia bawa selipar tandas la..hehe

nurul ayuni shafie said...

hahahaha. mmg terbaik masuk tandas buka kasut..gelak guling tengok..

Anie said...

macam kasut p. ramlee..
kalo ini kejadian di waktu lewat malam dan di lrt kg baru.. agak seram..

oya zihanee said...

itu sebenarnya takut kasut yang 'cantik' tu basah terkena percikan air... hehehehe... ataupun tgh nak ambil wuduk.


p/s: kalau saya pun, rela tapak kaki sendiri memijak lantai basah dalam toilet drpd membiarkan kasut 'cantik' tu yg memijaknyerrr..


naiba said...

huhu...kt opis ke ni..x bwk sliper toilet ek...

naiba said...

huhu..tandas awam rupenye..tak tau ceq nak kate ape..huhuhu...
taknak kasi kasut basah la tu kot