Sunday, April 15, 2012

Pagi Ahad Yang Cemerlang

Lepas Subuh,aku tak boleh tidur.Jadi,aku perlukan sesuatu untuk 'kickstart' hari ahad aku.Aku tak nak terperuk di dalam bilik dan bangun di tengah hari.Sekarang,masa untuk diri sendiri betul-betul terhad.Hidup dipenuhi dengan kerja-kerja,siang malam.

Jadi,pagi ahad ni,aku buka semula satu video yang betul-betul buat aku kagum.Mereka terdiri dari sekumpulan individu yang bagi aku,berjaya hasilkan video yang hampir sempurna seperti apa yang dipaparkan di dalam komik.

Memperkenalkan,Channel Thousand Pound Action Co. di Youtube.Tengok semua video mereka,memang menarik.Untuk peminat Street Fighter,aku sarankan kome semua tengok VIDEO INI, INI DAN INI.Hahaha.Kualiti yang mereka bawa,buat aku tabik.



Video ini adalah kegemaran aku selaku peminat komik Naruto.Terima kasih kepada Heary yang perkenalkan video ini dalam FB dulu.Penggunaan VFX dalam karya mereka,sangat mengagumkan.Mengagumkan sehingga aku rasa nak lempang kepada pengarah Filem Dragon Ball.Apahal tak upah je Thousand Pound Action ni yang buat cerita Dragon Ball tu.Mesti lagi awesome kot.Ah,apa-apa je lah.Mengomel banyak-banyak pagi ahad macam ni,tak elok sangat.

Dan,walaupun video satu lagi ini juga dah lama,aku masih terpikat dengan karekter baru Superman yang dicipta.Nampak sangat BAD ASS!



Ya.Superman sangat awesome bagi aku dalam video ni.Takda nampak dah mamat skema.

Bagi aku,dunia perlukan orang kreatif macam deme-deme ni semua.Membawakan pembaharuan tanpa mengorbankan karya asal.

Ok,cerita Red Tails dengan BATTLESHIP YAMATO dah siap download,nak nonton kejap.Manjakan diri sekejap sebelum mulakan kerja lagi semula kejap lagi.

Ta ta.



*Sambil dengar lagu lama James Morisson yang sangat tidak mengecewakan aku.Dia memang berbakat.



1 comments:

zulkoa said...

red tails cite pasal aircraft tu erk?

bes ke? aku aritu teragak agak nak download.. rebiu pliss~ hehe