Thursday, April 26, 2012

Pagi yang Hensem 29

Semalam,kerja memang 'A' dia punya banyak.Balik rumah,setelah berehat secukup rasa,sambung pulak kerja lain sampai pagi.Hai,dari pagi sampai ke pagi,menaipppp je kerjanya.Boleh dicop sebagai kerani paling komited gamaknya.

Pagi tadi,aku beli nasi lemak.Beli bungkus.Kemudian aku naik motor laju-laju seperti biasa menuju ke Seri Kembangan.Elok sampai hentian Awan Besar,berenti sekejap,makan nasi lemak.Tak tahan baii.Nasi lemak yang aku cerita dulu tu,betul-betul menggoda aku.Berenti makan bekal,macam musafir pulak jadinya.

Jadi,selepas setel makan,aku terus menuju ke pejabat dengan penuh bersemangat walaupun tak cukup tidur sangat.

Tiba di pejabat.Menuju ke meja.

Kelihatan,ada sebungkus makanan di dalam plastik terletak comel di atas meja aku.Aku pegang.Masih hangat.Mata pusing kiri kanan,takut ada orang tersalah letak.Aku tanya kakak yang berada selang 3 meja dari aku,siapa punya.Dia pun tak tahu.Jadi,aku letak makanan tadi di meja sebelah.

Duduk,buka laptop.Download email ke Outlook.Sambil-sambil tu,aku pakai minyak wangi.Ye lah,kena la wangi-wangi sikit.Bukan apa,takda lah bau macam lepas kena salai dengan asap kereta sangat kalau pakai minyak wangi.

"Morning Jamil.I have bought & leave a breakfast treat on your table just now.. =)"

Ringkas mesej dari Manager HR di dalam inbox.Baik jugak amoi ni rupanya walaupun duduk nun tinggi di tingkat atas dan bukan di dalam department aku..

Ok.Memandangkan aku dah sarapan,dah kenyang...ada sapa nak?

Meh aku tolong suapkan.















Alololololololo.....

Kah kah kah!


2 comments:

Cik Norfa said...

pos ke bukit jalil...masih hangatkah? hehehe...rezeki jgn ditolak. buat bekal makan tgh hari. sep duit.

Arai Lekir said...

untung betul ada bos penyayang dan baik hati