Monday, April 16, 2012

Jamil dan Motor 2 Lejang.

Aku ada 3 masalah dengan motor enjin 2 lejang.

Masalah pertama:
Bunyi bising original tanpa perlu ubahsuai ekzos yang buat aku menyampah kadang-kadang.Tambah menyampah,bila ada jenis manusia suka 'perah' minyak depan rumah aku ketika aku sedang leka menonton propaganda kerajaan BN di kaca TV,ataupun,ketika sedang membaca cadangan halusinasi pakatan pembangkang di internet.Prengg prenggg..

Masalah kedua:
Asap yang banyak dan busuk.Untuk mereka yang pakai minyak 2T wangi,boleh la dimaafkan sikit-sikit.Asap busuk ni,tak kira la asap rokok ke,asap motor ke,bukan boleh berkawan baik sangat dengan aku.Idung aku ni jenis emo.Jenis tak boleh bertolak ansur.Kalau diterjemahkan dalam bentuk gothic,mungkin idung aku dah pakai lipstik itam,bawak payung berlubang-lubang sambil berjalan-jalan di Times Square dengan gaya emo.(Rindu pulak nak tgk reunion budak-budak gothic..haha)

Masalah ketiga dan ini adalah masalah yang paling besar:
Sejak dari sekolah menengah,aku jatuh cinta gila-gila dengan Yamaha 125 Z warna merah campur putih.Ya,dan....ianya adalah sejenis motor berenjin 2 lejang.

Cinta terlarang?





Benci.

2 comments:

zulkoa said...

yamaha 125? oooh~ rempit rempit..

geram bila muda mudi bwk awek pakai moto tu.

Anonymous said...

pe kene mengene 125z ngn cinte telarang jamil?