Friday, December 17, 2010

Semalam Yang Hangat 22

Aku pergi ke fun fair.Kat sana memang meriah.Hu ha sana sini.Ada mainan pelik-pelik.Ada yang main kereta langgar-langgar.Ada yang main buai pusing-pusing.Jadi,aku pegi dengan membe-membe aku.Kira macam satu group la.Bukan selalu keluar macam tu.pegi pulak funfair.Peh.

Tengah berjalan tu,tiba-tiba ada satu game.Game kereta.Nampak macam best.Jadi aku pun pegi la pekena game tu.Kebetulan pulak sebelah aku ada sorang awek yang tengah main game sama.Aku tak pedulikan dia.Aku masukkan token.Bersedia nak main.

Tiba-tiba...awek kat sebelah ajak race dengan dia.Secara tiba-tiba juga geng-geng aku bersorak suruh aku lawan.Begitu juga dengan geng-geng awek tadi.Saling cabar-mencabar.Oh demm.Terjebak.

Jadi,selaku lelaki maskulin,cabaran diterima.

Perlumbaan bermula sengit.Potong sana sini.Senang cerita,banyak tiang jugak la aku tinggalkan awek tadi dalam game.Aku tamatkan game dengan muka paling cool.Takda berlagak-lagak.

Nampaknya geng-geng awek tadi tak puas hati lagi.Mereka ajak pekena satu lagi game.Game lompat-lompat apakejadah.Jenis menguji minda.Hehe..aku tersenyum sinis.Aku bersetuju lagi.Geng-geng aku bersorak sekali lagi.Celaka,dah sebijik macam cerita-cerita gengster Rosham Noor.

Permainan dimulakan.Tak sampai dua minit,aku dah menang.Gila bosan.

Geng-geng awek tadi tak puas hati lagi.Aku dicabar kaw-kaw punya untuk karaoke pulak.Tengok sapa yang pitching lari.Demmit,aku mana pernah karaoke.Menda-menda pegang mikrofon ni,yang pernah aku buat dulu,cuma berucap di perhimpuann sekolah dengan azan kat masjid ja.

Karaoke? Bladihel no!

Aku dipaksa oleh kedua-dua belah pihak.Macam haremm.Apa ke loser kena paksa karaoke.Akhirnya,setelah puas didesak,aku tak tahan lagi.Aku cakap nak blah dah.Tak tahan.Tapi diorang paksa jugak.

Tak guna betul.

Jadi,aku terpaksa guna teknik melepaskan diri paling hensem sekali.

Aku jegil-jegilkan biji mata laju-laju.

Terjaga.

Tengok jam,dah 5.30 pagi.

Perfect!









Bladihel punya mimpi!

7 comments:

Nerzhul said...

apesal banyak cerita best² ending dia mesti mimpi hah? hahahaha

Faarihin said...

ceh... mimpi rupanya..

tipah tertipu..

zonaku said...

seb bek kul 5.30... kalau layan lagi cabaran2 tu.. tah kul brp br bangun

mr**D said...

awek tu xbg no ker????hahaha..

Misya Idris said...

mujur awek tu tak molest kau kan?

StingRay said...

ner: haha..entah.tak dapek den nak menjawabnya.

faa: loh..tertipu deh? haha

zonaku: tau takpa.=p

mrd: tak sempat beb.haha..

tiger: errmm..molest pun apa salahnya..i rela..errmm..HAHAHAHAHA

Anonymous said...

bodoh betui la entry ko ni...
Aku xlarat dh na gelak...
Baru tau ade blog bes cenggini...
Jow tgh katam all entry ;)

~titie~