Friday, December 31, 2010

Eh! Esok Tahun 2011

Tadi,aku perasan,dah setahun aku tak update blog aku yang satu lagi.Hahahahaha!

Paling tak boleh blah,cerita yang bertajuk "ibu" tu,aku pun dah lupa-lupa ingat macam mana cerita yang aku nak karang dulu.Hahahahaha!

Jadi,masa tengah mengelamun tadi,aku dapat satu idea.Dan aku terus taip.Ok.Diharap,tahun 2011 ni,blog hapacritabercerita akan hidup balik.Banyak idea nak tulis.Tapi...keh keh keh..

Teman sibuk yopp!!

Oh.Memimpin tangan 600 follower dan 'silent reader' ke tahun 2011 yang happy-go-lucky.

Jangan risau...yang perempuan aku lapik tangan dengan sehelai kain.

Yang lelaki....lapik 2 helai kain.Hahahaha!

Terima kasih semua.

Muah! muah! muah!







Jamil...stop it pleaseee...behave urself.....behave...


5 comments:

Anonymous said...

haha. 600.maju!

Artzlizan said...

hehe...dah maju sangat ni... :)

Kensi Ell Byle said...

memimpin la sgttt.........hahhahaah

~gUrL in pUrPle~ said...

kejapjer setahunkan? huhu

StingRay said...

matahari: ah..baru 600..yang lain ribu ribu...haha

prince: belum.Ini hanya lah permulaan. =) baru 2 tahun jagung.haha

leyha: nak ikat kat leher pun..boleh jugak. =p

gurl: kejap je 27 tahun kan..rasa macam baru semalam je lahir.keh keh keh.