Thursday, August 5, 2010

Memang sedap kalau...




Hujan-hujan macam ni pekena bihun sup kat atas.

Penuh dengan isi beb.

Wajib pegi nampaknya nih.

14 comments:

W. Hidney said...

best lagi kalau pedas berdesing

Lazyf said...

hirup sup tu guna straw lagi heaven...

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

kat mana?

eNaSaN said...

lapaR....argghhh

sitinaminah02 said...

sedapnya jamil! mau pulak daging tu banyak.. hirup kuah sampai beringuih idong..

haha..

Misya Idris said...

kedai kat mana ni jamil?

.: Sugar-cRave :. said...

wahhhhh...bestt giler isi die....hehe...terliur tgk...huhu

noorafzan.blogspot.com said...

kat mana nak dapat nih?

Wanturd™ said...

ahh. ni gerai depan uniten pon ada. memang jenuh nak habiskan daging. style!

Anonymous said...

sebelum ni entry tunjuk makanan dah kontang licin memang tinggal kepak rama-rama jer yang ni plak mak aih..penuh nak terkeluar mangkuk

Nerzhul said...

perghh banyoknye isi.

Shafa said...

tgk, mihun pun dah tenggelam dek daging penuh cenggitu....

SyazwanJaudin said...

Peh da malam tgk sup lapa siot...
BlogLeaderTalk

Imma Yusri said...

siut punye post... x pasal2 aku cari mee sup lar plak kang...