Thursday, March 13, 2014

Aku malu

Rakyat Malaysia dan dunia dikejutkan dengan kejadian kehilangan pesawat MAS beberapa hari yang lepas. Selain dari itu, kita juga dikejutkan dengan:




Mengetahui rakyat Malaysia amatlah pintar dalam melakonkan semula aksi yang dianggap pelik, maka, terhasil lah:




3 comments:

ZAR said...

Diorang ni bukan tak sensitif tapi tabiat.tengok tu stedy jugek buat depan rumah.kahkah

StingRay said...

Geram jugak aku tgk diorg ni.haha

Selamber Rock said...

Mat saleh pun dah buat parodi. Worldwide betul..