Monday, March 18, 2013

Lempeng Kak Jah Cafe




*Aksi bungkus dan makan di rumah.



*Aksi selepas disahkan terkena Vertigo.Haha.Banyak kali jugak aku pekena lempeng kat sini rupanya.


Lokasi: KLIK SINI (Taman Desa Subang,Jalan Musytari Am U5/Am)

*Sedap giler ayam masak merah dan lempeng ( lempeng kelapa dan kosong) beliau.Selamba je aku boleh habiskan 2 keping.Menu lempeng ni sepatutnya kalau ikut dalam menu, dijual waktu petang.Tapi mungkin disebabkan permintaan yang tinggi kot, pagi-pagi hari dah dijual.Nak menunggu pun ambil masa.Ramai yang datang.

**Kalau korang singgah makan di sini, di samping dua orang gadis pelayan,akan ada seorang lelaki yang akan ambil pesanan korang.Dia sangat peramah.Aku rasa mungkin dia pemilik kedai.Bagus.

*** Teringat ayam masak merah dia semula.Empphhh...! Empphh..!!


4 comments:

Unknown said...

kalau kat negara I, yakni Kedah, nenek I panggil benda tu "peknga".

Nenek I masa nak buat peknga siap nyanyi lagi,

pek pek nga,
tempek di belanga :)

StingRay said...

FB: Tahu.haha.di tempat aku kadang-kadang dipanggil "tepek". Sempena aksi menempek di belanga.haha.

W. Hidney said...

lokasi?

Nazz@Purple said...

ooo roti tepek..