Wednesday, January 16, 2013

Kak Nor Nasi Campur Seksyen 7 Shah Alam





Kedai ni, aku dapat tahu 1 1/2 tahun yang lepas masa aku kerja di MOLPAY berlokasi di I-City.Sejak dari dulu,orang beratur, ramai gila.Naik kesian pulak tengok kedai sebelah.

Beberapa minggu lepas, aku singgah semula di kedai Kak Nor ni.Peh,ayam goreng dia masih terbaeekkk I tell you.Masih besar, garing rangup, berjus di dalam dan sedap seperti dahulu.Ayam dia, aku rasa jenis belah 8.Sepinggan nasi macam dalam gambar tu beserta air limau ais, baru dalam RM5-RM6.50.Bahagia betul.

Banyak siotttt!

Lokasinya, bertempat di Mutiara Food Court.Depan-depan pintu masuk ke I-City dari arah gate UITM.Nak tengok map, sila KLIK DI SINI.

Sini memang port student UITM.

Hauli shit.Aku dah mula lapar.


*Dah 2 entry pasal makanan berturut-turut.Dua-dua nama Nor dan Noor.Hahaha.



2 comments:

naiba said...

sedapnye en jamil...ceq dulu pun slalu makn ayam cenggini mase blaja kt utm kl dulu...tapi skrg org tu dh xde..huhuhuhu...

StingRay said...

memang sedappp!!! =p