Sunday, December 23, 2012

Sepetang di JJ Equine

Aku berjalan dengan tenang.Naik eskalator pun dengan penuh tenang.

Sambil jalan-jalan,aku tengok barang-barang.Melenggang sorang-sorang.Macam tak ada sebarang masalah.Aman harmoni betul petang tersebut.Sambil berjalan,tengok wallet,tengok baju,tengok kasut.

Tengah sedap berjalan,di depan aku,ada seorang ibu dan anaknya.Anaknya berada di dalam troli barang.Comel.Si ibu budak tadi pula berada di sebelah troli tersebut.Hanya mereka berdua.Aku berjalan menghampiri mereka.

Elok aku nak lintas troli tadi,secara tiba-tiba,budak di dalam troli bersuara ke arah aku.

"Ayahhhhhhhhhhhhh!!!!..." panggilnya dengan penuh comel sambil pandang ke arah aku.

Satu benda yang kita semua tidak boleh nafikan,adalah...budak-budak memang suka orang yang hensem-hensem ni.








Pandai budak tu bergurau.

6 comments:

Anonymous said...

Benci tau..hahaha

Eh, dah tukar gambar kucen balik? ;)

bukankosong said...

tgk2 mak dia, baya nenek ko

ko mau?

hoho

zulkoa said...

yippa yippa tu ape?

naiba said...

erk...adakah hang pasti kat tangan bdk tu xde pegang handphone atau sebarang alat komunikasi yang lain?

StingRay said...

Anon: Ye.Dah buang.Aku rasa tak boleh bla la tengok muka aku sendiri kat profile.Hahaha.Rasa menyampah.

bk: oh em jiiiii!!! hahaaha

ubi: sejenis ekspresi benda atau kejadian yang meriangkan.haha

naiba: kedua2 tangan dia berpaut pada bucu troli dengan comel. =)

Anonymous said...

bukan ensam tp oldschol.... :-)