Thursday, February 24, 2011

Semalam Yang Hangat 25

Tiba di rumah lebih kurang jam 10.30 malam.Otak dah high.

Parking kereta.Masuk dalam rumah.Buka jam,letak dalam kotak tepi TV.Letak kunci kereta di tempat yang sama.Keluarkan wallet,lepas tu aku lempar ke luar rumah.

Hik! Hik! Hik!

Tak lah.Wallet tu pun aku letak sebelah TV jugak.Sekali dengan jam dan kunci kereta tadi.Tak lempar ke luar rumah pun.Di TV,cerita berjudul Maisara sedang ke udara.

Sebelum mandi,kena rehat-rehat dulu.Aku buka seluar,sangkut di penyangkut yang disediakan.Nak mandi nanti bawak masuk bilik lah.Dengan hanya berboxer dan berkemeja,aku duduk depan tv.Layan cerita Maisara tadi.Angin kipas menderu-deru meniup rambut aku yang mulus dan beralun.Sekali tengok,fesyen aku malam tu,dah macam 'flasher' dah.Nasib baik aku duduk dalam rumah ja.

Di TV,kelihatan Syamsul Yusof,iaitu anak Yusof Haslam sedang berlakon.Cerita kes bini cemburu buta.Sampai satu part,kelihatan Shamsul sedang memegang 'brochure' dan menjual kereta di dalam pusat beli-belah.

"Eh.Apahal Shamsul ni jual kereta pulak.Bukan ke dia pengarah filem dan pelakon? Anak Yusof Haslam pulak tu.Dia tukar kerja?" tiba-tiba aku bersuara dalam hati.


Terdiam.

1 minit berlalu.

Masih terdiam.

Tersedar.

(T___T)










Ok.Memandangkan aku rasa tahap kewarasan aku sangat barai pada masa tersebut,aku ambil keputusan untuk menutup tv dan menuju ke bilik air lantas terus mandi sambil main-main buih sabun dan menyanyi-nyanyi manja.

Comel.



8 comments:

Mr feckry said...

memang lu mamai

Anonymous said...

ye ke waras?

Nerzhul said...

sabon di bilik mandi oo sabooon...hahaa

paizhassan said...

Comel sangat sangat kan ray. -_- Haha

paizhassan said...

Comel sangat sangat kan ray. -_- Haha

paizhassan said...

Comel sangat sangat kan ray. -_- Haha

Ayuni.Bitter said...

haha. comelnya. tambah lg main dgn itik kaler kuning kuek2 tu. lg comel. huhu~

StingRay said...

feckry: tingtong oh.haha

capa: waras wehh! =p

ner: heh..lagu ko nyanyi dalam bilik air?

paiz: auwww....hahaaa

ayuni: ah..nak main kat mana? mangkuk tandas? haha