Saturday, February 19, 2011

Pagi Yang Hensem 24

Mata mula stim sket-sket.Skrin komputer kat depan mata dah tak berapa nak sedap dipandang.Mengantuk habis! Tahap mengantuk dia,dah nak menghampiri tahap mengantuk ketika mendengar khutbah jumaat yang lesu dan ditambah pula situasi perut kenyang lepas makan nasik.

Aku bangun dan menuju ke pantry.Amik mug,bersedia nak bancuh neskepe.Demmit,gula habis la pulak.Apahal la diorang ni tak topup gula semalam.Niat nak bancuh neskepe dibatalkan.Apa gila nak minum neskepe tanpa gula.Baik aku telan je serbuk neskepe tu,lagi pekdah.

"Gula habis la pulak.Tak boleh bancuh Neskepe." aku mengadu manja kepada sekumpulan opismet aku.
"Nah Jamil,amik ni.Nak?" salah sorang opismet passing aku kopi 3 dalam satu.Cantik!

Selepas ucap terima kasih,aku blah pegi bancuh air.Aroma kopi mula semerbak.Awan-awan mengantuk mula beredar.Cantik!








Sruppppp!!

Aku hirup air kopi 3 dalam satu tadi.Mata segar sikit.Muka dah boleh senyum-senyum.Fokus datang berduyun-duyun.

Tak sia-sia opismet pompuan tadi bagi aku kopi Pearl Kacip Fatimah 3 dalam satu warna pink.Kacip Fatimah pun,Kacip Fatimah lah! Janji tak mengantuk.

Aku harap,aku tak berjalan kepit bila balik nanti.

Emm...

Eh!..apahal rasa ketat-ketat ni.

Ehhh!

Ehh!

Eh!



11 comments:

Anonymous said...

aduyaiii...aku tgh bygkan jab nihhhh,ko jln kepit...

~gUrL in pUrPle~ said...

eee...boleh ke minum? errr... ada bnda tau llk mmg xleh minum yg pmpnnye... cthnya cm bidadariker, manjakaniker.. ala... xtahu

Mr feckry said...

kepak sikit..cube...

nad said...

haha..
sengal!
jangan jadi lembut time balik nanti sudah

zai said...

ni bukan pagi yg ensem.. ni pagi yg auuwww.......... ayunye.....!!!

Liliyuli said...

hahaha..ye ye je ketat ketat..hahaha

cikintan said...

ketat ketat apa ni?
haih, tak paham.

LanaBusyBee said...

bengong la jamiil niiih :P

Nerzhul said...

ada hormon wanita kot dalam kacip fatimah tu..hakhakhak!!

Anonymous said...

woit2...main ketat2 plak.hehe

StingRay said...

bukan: haha...sila sila.=p

gurl: nak minum boleh.Effectnya je lah tak tahu.haha

feckry: hahahaaa....sedang sedang.

jejentik: auw! =p

zai: ayu celah celah mananya.haha..

lili: ketat-ketat.=p

cikintan: ni ha..mangga pintu ni..ketat lak nak masuk kunci.haha

lana: hik hik hik. =p

capa: kenapa? tak cukup ketat? hahaha...