Monday, February 28, 2011

Pelan Kecemasan


Pembaca hapacrita yang dihormati sekalian.

Semalam,salah sorang membe aku,Si Merah Jambu telah kehilangan blognya secara misteri.Jadi,memandangkan kejadian tersebut agak mengerikan,aku akan back-up blog aku.Last aku backup,6 bulan lepas.Tu pun entah mana aku letak.

Hahahaha. (kelakarnya).

Jadi,jika suatu hari nanti,jika blog hapacrita ni buat hal,dan anda tidak dapat akses ke sini,jangan risau,ah,nak risau pun risau lah,blog ni bukan kad pengenalan hangpa.haha.(kelakarnya lagi)

Jika blog ini tidak dapat dibuka,sila lihat pelan kecemasan di atas.Anda boleh hubungi aku melalui dua siaran di atas.Jika masa blog ni tak leh buka,time tu matahari tengah naik dari barat ke,komet sedang jatuh dari langit ke,jangan la dok main tenet lagi.Pegi la balik kampung jumpa mak abah habiskan sisa-sisa masa yang ada.

Melalut.

Ok.Kalau takleh buka blog ni,nak kontek aku,kontek lah aku di Fesbuk mahupun email aku di yahoo.Itu pun,kalau nak terus berhubung dengan aku lah.Mungkin aku akan buat blog baru dan publish alamat baru aku kat FB.

Ok.

Duduk elok-elok.Jangan nakal-nakal.

Kalau nakalllll....

I babap you.

Auw.

6 comments:

Kensi Ell Byle said...

gedik kau eah.

Anonymous said...

memang gedix

Mrs Cekelat said...

betui2 jd ker ni??? seram aku

alien said...

macam plan telefon mudah alih

norinaomar said...

aku pernah dengo blog kena malware,aku tak pernah dengo blog terhilang secara misteri..pepun,good info

StingRay said...

leyha: sekali sekala.=p

capa: hik hik hik..

cekelat: yep.betul2 jadi kat dia.Habih hilang.

alien: macam je.=)

nori: no prob no prob.=)