Friday, November 12, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Aku nak balik kampung dah.Lama lagi baru nak online.Jadi,minta maaf banyak2 kalau ada salah silap.

Jumpa lagi. =)

Salam.

16 comments:

Unknown said...

slamat hari raya aidil adha..

Hantu Kak Limah said...

selamat...selamat..awal nyer dah nak beraya ni..

Kensi Ell Byle said...

kawin sekali ke? hahaha

~gUrL in pUrPle~ said...

Selamat Hari kawin... =p

Linlin said...

selamat hari raya.

bestnya balik awal..

yesterdayrising said...

salam aidiladha bang..insyaAllah kalau xdak hal aku sampai kenduri hang nti

jamilah.chantek said...

aku dah lame maafkan ko. dun wori...

HA-HA

Nerzhul said...

selamat raya!

disini bermula said...

Selamat hari raya aidil adha & selamat pgantin baru...hihihi

Aleen Aiden said...

lame lagi nak on9?aih,beraye sungguh nih..hee

Unknown said...

Selamat Bernikah :D sori aku xdapat datang. Adik aku bagi eksiden kete aku.

LanaBusyBee said...

cuti lama sekali honeymoon la tu yer? hehehehe

Hazryzal Hamid said...

nak kate raye, org pegi haji pun dah balik...nak kate kawen, org mengndung pun dah besalin...

oooo...honeymoonn...

yelah buln br leps mengambang...

=P

Pasihah said...

congratulations.... :)

Hasril.Husni said...

tahniah bro

StingRay said...

prince: selamat2..=)

ct: tq..selamat2..=p

leyha: yep.haha

gurl: tq. =)

nil: haha..biasa ja. =)

yesterday: insyaallah. =p

jamilah: makaseh.terharu biru.hik hik hik...

ner: selamat2...=p

disini: terima kasih! =}

aleen: tak lama pun.kejap ja. =)

komander: ah ko..macam2..ahha..takpa bai..tadahal. =p

lana:takda hanimun.tak dan. =p

beejrd: hahaha..jangan jeles! =p

pasihah: tq tq tq..=)

hasril: tq beb.tadahal.haha