Thursday, November 11, 2010

Dialog Masyarakat Marhain 30

"Kita ni,kena rajin membaca."
"Betul.Aku sokong."

"Bila membaca,pengetahuan akan bertambah.Bila jadi macam tu,masyarakat akan maju bila ada proses percambahan ilmu.Proses penyebaran ilmu pun akan berlaku dengan pesat.Jadi masyarakat akan lebih berpengetahuan."
"Itu memang betul.Aku setuju."

"Jadi,bila fikiran masyarakat dah penuh dengan idea-idea dan pendedahan,inovasi serta kreativiti dapat dipupuk,lantas menghasilkan output yang berguna kepada pembangunan sesebuah negara."
"Fakta tu aku memang setuju."

"Membaca ni,buat lah di mana pun.Tak kisah.Tengok macam aku sekarang ni.Dalam tren ni pun masih membaca."
"Hebat lah ko.Aku tabik."

"Tak payah la tabik.Biasa-biasa ja."
"Apa salahnya.Hehe..eh,buku apa ko baca tu?"

"Majalah ni ha.Artis ni kawin lain senyap-senyap.Ada ke patut.Ha,ni pulak ada artis baru.Badan mantap.Tengok baju renang yang dia pakai ni.Yarabbiii.....pose dia,terliur aku."













"Percambahan ilmu kepala bana!"

7 comments:

sekapur said...

first!!! haha

Ju@Lucky^Mummy said...

sabarrr sabarrr sabarrr

Nerzhul said...

percambahan nafsu ade la tengok artis seksi kat majalah...kekeeke

zonaku said...

itu ilmu semasa.......

FyDa MajiD said...

saya merasakan perlunye button "Like" pada setiap entry

haha
sng..mls nk komen tp suke je baca

zulkoa said...

kepala bana?..hahaha..tyme ni bursting laugh..lawok2

StingRay said...

sekapur: tahniah! =p

mummy: sbar dah tu.haha

ner: sungguh.haha

zonaku: semasa la sangat.haha

fyda: hajat anda telah dimakbulkan.keh keh keh..

ubi: bursting sikit2 dah la..bising nanti. =p